Od 1 września 2004 r. oferta programowa ASTER zostanie wzbogacona o polski kanał tematyczny dedykowany kobietom – TVN Style. Kanał będzie dostępny dla abonentów pakietu BASIC na częstotliwości C22 (479,25 MHZ) w Warszawie i Piasecznie oraz S21 w Wołominie (327,25 MHz) i zastąpi kanał Polonia 1.
Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży ASTER powiedziała: 'Cieszymy się, że TVN Style dołączy do portfolio kanałów z Grupy ITI w ofercie ASTER. Kanał poświęcony tak kobiecej tematyce jak uroda, zdrowie, moda czy gotowanie będzie świetnym uzupełnieniem zdecydowanie męskiej oferty programowej TVN Turbo.'
Mamy nadzieję, że już wkrótce TVN Style stanie się ulubioną telewizją wszystkich warszawianek – powiedział Piotr Radziszewski, członek Zarządu TVN 24 ds. kanałów tematycznych.
http://www.aster.pl
http://www.tvn.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.