Telewizja ESKA TV, jako jedyna nadająca w panoramicznym formacie 16:9 – od 1 stycznia 2010 jest dostępna testowo w Pakiecie Złotym w telewizji Vectra.
Pojawienie się ESKA TV w ofercie Vectry, na razie co prawda testowo, to kolejny krok w rozwoju kanału, który z każdym miesiącem znacznie zwiększa swój zasięg. Nie ma dnia, aby na portalu eska.pl ktoś nie pytał, kiedy ESKA TV pojawi się u jego operatora. Staramy się spełniać te prośby, bo jesteśmy dla naszych widzów. – mówi Igor Nurczyński, dyrektor programowy ESKA TV.
Vectra to krajowy lider telewizji cyfrowej wśród operatorów kablowych. Jest także jedną z nielicznych firm udostępniających tak dużą liczbę różnorodnych programów w wersji cyfrowej. Obecnie wraz z ESKA TV jest ich aż 141. ESKA TV jest dostępna dla wszystkich widzów cyfrowej oferty Vectry na kanale 609 dekodera, czy na tym kanale pozostanie na zawsze przekonamy się po zakończeniu emisji testowej.
Początkowo stacja ESKA TV dostępna była w Internecie. Później pojawiła się na platformie telewizji nowej generacji n – gdzie od razu stała się jednym z najchętniej oglądanych kanałów w pakiecie „Style, moda, muzyka”. Na początku października muzyczny kanał z hitami na czasie pojawił się w IPTV Dialog, a pod koniec tegoż miesiąca dołączył do oferty telewizji kablowej Toya. ESKA TV dostępna jest także dla odbiorców mobilnej telewizji cyfrowej oraz abonentów PLUS GSM w formie streamingu. Obecnie trwają rozmowy także z innymi operatorami telewizyjnymi w Polsce. Niewykluczone, że już wkrótce ESKA TV będzie docierać do półtora miliona odbiorców. – przyznaje Maciej Domagała, dyrektor zarządzający stacji.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.