HBO, największy telewizyjny kanał premium w Europie Środkowej, wkracza na dwa nowe rynki w regionie. Emisja programu w Słowenii rozpocznie się 23 września, a 30 września b.r. w Chorwacji – oświadczył Phil Rotter, prezes HBO Central Europe (HBO CE).
Rozpoczęcie działalności w nowych regionach jest kontynuacją naszego rozwoju w Europie Środkowej – powiedział Phil Roter, prezes HBO CE. Jesteśmy przekonani, że dzięki obecnym na rynku operatorom, będziemy w stanie zaproponować atrakcyjną ofertę abonentom sieci kablowych. Telewizja HBO podpisała ze słoweńskimi i chorwackimi operatorami umowy, które gwarantują, że emisja programu rozpocznie się pod koniec września br.
HBO zaoferuje widzom na obu rynkach ofertę programową dla całej rodziny, która obejmuje największe przeboje filmowe, wielokrotnie nagradzane seriale i filmy własnej produkcji, wyłączne relacje ciekawych wydarzeń oraz koncerty największych gwiazd muzyki – powiedziała Judit Minda, wiceprezes ds. programowych HBO CE. Większość z tytułów, które pojawią się na antenie HBO to premierowe pokazy produkcji z największych hollywoodzkich studiów filmowych.
Na antenie HBO w Słowenii i Chorwacji pojawią się m.in. takie przeboje, jak Przekręt z Bradem Pittem w roli głównej, Dzień próby z Denzelem Washingtonem z wytwórni Columbia Tri Star, Władca pierścieni – Drużyna pierścienia, Ocean’s Eleven – Ryzykowna gra, Harry Potter i Kamień Filozoficzny z wytwórni Warner Brothers, Rekrut, 25. Godzina z Edem Nortonem, Wszystko się wali ze Stevem Martinem i Queen Latifah czy Piraci z Karaibów z Johnny’m Deppem z wytwórni Buena Vista / Disney.
Na antenie HBO pojawią się także największe przeboje kasowe firmowane przez MGM, w tym m.in. Legalna blondynka 2 i Szyfry wojny, oraz Paramount: Suma wszystkich strachów, Jak stracić chłopaka w 10 dni i Lara Croft: Kolebka życia.
Wszystkie filmy będą emitowane w wersji z napisami. W obu krajach, pomiędzy kolejnymi pozycjami programu, pojawią się materiały w lokalnej wersji językowej. Sygnał będzie emitowany od godz. 14 przez 12 godzin dziennie. Ramówka została dopasowana do specyfiki obu rynków.
http://www.hbo-centraleurope.com
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.