Od 13 września 2004 r. ruszyła kampania informująca o nowym produkcie PLL LOT S.A. Stopniowo, najpierw na połączenia krajowe, a w niedługim czasie również na połączenia międzynarodowe, będzie można zakupić etix – bilet elektroniczny. Jeśli pasażer wybierze te formę zakupu, nie będzie otrzymywał biletu papierowego, a jedynie, jeśli sobie tego zażyczy, wydruk rezerwacji wraz z warunkami przewozu. Natomiast w dniu wylotu będzie musiał się stawić na lotnisku jedynie z odpowiednim dokumentem tożsamości.
Do końca listopada w prasie, w internecie, na powierzchniach typu citylight umieszczonych na polskich lotniskach oraz full back na autobusach komunikacji miejskiej będzie trwać kampania reklamowa skierowana do potencjalnych klientów linii lotniczych.
Niestandardowe podejście w tej kampanii zakładało dodatkowo dotarcie z różnym komunikatem skierowanym do mieszkańców różnych miast. Aby osiągnąć taki rezultat zastosowano m.in. insertowanie wrzutki do tytułów prasowych dystrybuowanych tylko w wybranych miejscowościach oraz geotargetowanie w internecie.
Dodatkowo na warszawskim lotnisku Okęcie została umieszczona specjalna ekspozycja w hali odlotów krajowych mająca na celu podkreślenie cech biletu etix jako nowoczesnego produktu.
Kampania w internecie została oparta o emisję pop-underów, brandmarków z billboardem oraz innych niestandardowych form reklamy, takich jak scroll footer oraz expand box na najpopularniejszych witrynach biznesowych.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujacy się komunikacja one-to-one – mOne. Kreację przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.