NetSprint oraz wiodący duński wydawca podpisali umowę na wdrożenie rozwiązania Information Access Platform, które pozwoli m.in. na przeszukiwanie treści opublikowanych artykułów, treści wideo na stronach internetowych oraz przeszukiwanie zasobów za pomocą urządzeń mobilnych.
Berlingske Media to jeden z największych wydawców prasowych i internetowych w Danii. Do Belingske Media należą popularne serwisy internetowe, takie jak Berlingske.dk, BT.dk, Business.dk oraz ErhvervsBladet.dk. Najważniejszym tytułem prasowym wydawanym przez grupę jest Berlingske Tidende, dziennik istniejący od 1749 roku.
Platforma NetSprint Information Access Platform jest przystosowana do obsługi języka duńskiego i na początku współpracy będzie wdrożona na serwisach Berlingske.dk, BT.dk, Business.dk oraz ErhvervsBladet.dk. Docelowo wdrożenie ma objąć zasięgiem kolejne serwisy należące do Berlingske Media.
Zdecydowaliśmy się wybrać NetSprint na dostawcę naszego rozwiązania klasy Enterprise Search ze względu na autorską technologię oraz duże doświadczenie tej firmy we współpracy z wiodącymi europejskimi wydawcami. Ważnym czynnikiem w trakcie podejmowania decyzji była również atrakcyjna relacja jakości rozwiązania do jego ceny. – powiedział Torben Lundberg, CIO w Berlingske Media.
IAP jest rozwiązaniem dla dużych wydawców internetowych (m.in. portali informacyjnych), którzy dążą do efektywniejszej monetyzacji treści i optymalizacji działania serwisów. Umożliwia intuicyjne przeszukiwanie i kontekstowe powiązanie treści. Zastosowanie Information Access Platform pozwala wydłużyć cykl życia publikowanych treści, zwiększyć ilość wizyt oraz wydłużyć czas ich trwania, co z kolei przekłada się na wzrost przychodów reklamowych.
W serwisach należących do Belingske Media wdrożone zostaną następujące funkcjonalności: Federated Search (przeszukiwanie wielu serwisów), Mobile Search (wyszukiwanie mobilne), Auto Complete (autouzupełnianie), Related Content (powiązane treści) wraz z Entity Extraction (mechanizm ekstrakcji słów kluczowych) oraz Topic Pages (strony tematyczne).
Jest to kolejna zagraniczna umowa NetSprint w obszarze Enterprise Search. Wcześniej podpisano umowę z norweskimi firmami Edda Media – wiodącym wydawcą norweskim oraz Opoint AS – liderem rynku monitoringu mediów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.