Prace nad wdrożeniem projektu rozpoczęły się w marcu 2009 roku a oficjalny start serwisu odbył się we wrześniu tego samego roku. Już w dwa miesiące później Zadane.pl pojawił się w ogólnopolskim zestawieniu Magapanel. Te wyniki i perspektywy rozwoju przekonały Marcina Pytla do zainwestowania w serwis Zadane.pl.
Obecnie serwis ma ponad 850 tysięcy realnych użytkowników, a liczba odsłon na miesiąc przekroczyła 22 miliony. W najnowszym zestawieniu Gemiusa Zadane.pl znalazł się już w pierwszej 20 serwisów edukacyjnych. „Większość użytkowników to uczniowie gimnazjów i liceów, maturzyści oraz studenci. Jest też znaczna grupa absolwentów, rodziców i nauczycieli, którzy po prostu lubią rozwiązywać zadania i traktują korzystanie z Zadane.pl jako formę ciekawej, intelektualnej rozrywki” – mówi Łukasz Haluch, współtwórca Zadane.pl.
Marcin Pytel jest wiceprezesem zarządu TransmisjeOnline.pl. Jest także jednym z twórców sukcesu portalu GoldenLine, jako członek zarządu i Dyrektor Sprzedaży przez dwa lata był współodpowiedzialny za strategię i rozwój działu sprzedaży największego w Polsce serwisu społecznościowego dla profesjonalistów. „Zadane.pl już jest projektem rentownym dzięki powiązaniom kapitałowym z firmą GoldenLine. Co ważne z biznesowego punktu widzenia, sprzedażą powierzchni reklamowej serwisu Zadane.pl zajmie się właśnie dział sprzedaży GoldenLine” – tłumaczy Marcin Pytel, przekonany o dalszym dynamicznym rozwoju nowego serwisu.
Zadane.pl to serwis edukacyjny pozwalający na szybkie i skuteczne rozwiązywanie zadań domowych, budujący społeczność uczniów, studentów i innych użytkowników. Korzystanie z systemu Zadane.pl jest bezpłatne. Jednostką rozliczeniową w systemie są punkty, które użytkownicy otrzymują za rozwiązane zadania innych uczniów. Dzięki zgromadzonym punktom użytkownicy mogą publikować swoje zadania.
Celem Marcina Pytla jest systematyczne poszerzanie portfolio spółek, w których jest udziałowcem. Obecnie jest współwłaścicielem GoldenLine, firmy TransmisjeOnline.pl. Inwestuje także w kolejne projekty, które są obecnie w fazie wczesnego start-upu. W 2009 roku miesięcznik „Home & Market” umieścił go na liście rankingowej wyjątkowych managerów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.