Dla osób zainteresowanych nowościami i promocjami w sklepach internetowych Ceneo przygotowało nową funkcjonalność. Zakładki: nowości, hity i promocje mają wskazywać użytkownikowi, jakie są najnowsze produkty w danej kategorii a także, które produkty można dostać w okazyjnej cenie. Dodatkowo Ceneo umożliwił także otrzymywanie wybranych przez użytkowników informacji w postaci subskrypcji RSS lub cotygodniowego newslettera.
Ceneo jako pierwsza porównywarka cen udostępniła taką funkcję. Zmiana wprowadzona przez portal ma ułatwić użytkownikom znalezienie najnowszych produktów, ciekawych promocji oraz artykułów cieszących się największym zainteresowaniem. Ustawienie powiadomień w postaci kanału RSS wymaga od użytkownika dosłownie dwóch kliknięć. Równie proste jest zapisanie się na otrzymywanie informacji mailem – dane, które musimy uzupełnić w formularzu to jedynie adres e-mail
Nową funkcję stworzyliśmy w odpowiedzi na oczekiwania naszych użytkowników, którzy chcą być informowani o atrakcyjnych ofertach. W tej chwili uruchomiliśmy tego typu opcję w kilku pojedynczych kategoriach – między innymi w części książek. Być może z czasem nowe rozwiązanie wprowadzimy na całym Ceneo. – mówi Anna Jasińska, Starszy Specjalista ds. Marketingu w Ceneo.
Opcja jest już dostępna w serwisie – zainteresowani mogą już śledzić aktualności na rynku – na stronach Ceneo lub w postaci zasubskrybowanych wiadomości.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.