Na rynek wkracza konkurent, który oferuje niezabezpieczone pliki MP3 – eMusic (www.emusic.com).
eMusic ma umowy głównie z niezależnymi wytwórniami. Można tam znaleźć utwory takich wykonawców jak Ray Charles, Creedence Clearwater Revival, Moby czy Beck.
Dostęp do eMusic będzie możliwy po opłaceniu abonamentu – od 10 do 20 dol. miesięcznie (90 utworów).
W większości muzycznych sklepów online ceny są czterokrotnie wyższe.
Za eMusic stoi spółka Dimensional, skupiająca kilka firm związanych z niszowymi produktami muzycznymi m.in.: The Orchard – dystrybutora utworów niezależnych artystów i małych wytwórni, czy Digital Club Network – która nagrywa koncerty w 21 najpopularniejszych klubach USA.
Gazeta Wyborcza
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.