Producent kabli i przewodów, myślenicka spółka Tele-Fonika Kable SA uruchomiła nową witrynę internetową tfkable.pl. Za kreację odpowiedzialna była krakowska agencja interaktywna Empathy Internet.Serwis został przygotowany w 4 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, rosyjskiej, niemieckiej) i zawiera aktualne informacje o firmie, komunikaty korporacyjne, prezentację spółki, 5 zakładów produkcyjnych oraz spółek zależnych.
'Prace nad realizacją projektu trwały kilka miesięcy. Staraliśmy się uwzględnić wszystkie oczekiwania naszych klientów oraz wymagania stawiane przed taką formę prezentacji marketingowej’ – mówi Wojciech Wiltowski, specjalista ds. marketingu TELE-FONIKA Kable SA. Serwis publikuje aktualne cenniki produktów. Zawiera szczegółowe informacje przeznaczone dla użytkowników: wykaz międzynarodowych certyfikatów technicznych, opisy najnowszych produktów.
'Dla wszystkich naszych partnerów i klientów stworzyliśmy możliwość subskrypcji publikowanych informacji. Tylko w pierwszym tygodniu od uruchomienia serwisu przyjęliśmy blisko 200 zgłoszeń subskrypcji’ – dodaje Wiltowski. Na stronie dostępne są katalogi kabli i przewodów (w formacie pdf) oraz aktualne cenniki wyrobów. Aktualizacją serwisu zajmuje się zespół odpowiedzialny za rozwój e-marketingu.
'Będziemy konsekwentnie rozwijać tę formę komunikacji z naszymi partnerami. Witryna w nowej formule jest również ważnym narzędziem komunikacji wewnętrznej, szczególnie w sferze komunikatów korporacyjnych’ – wyjaśnia Jerzy Jurczyński, rzecznik prasowy spółki. Tele-Fonika zapowiada rozbudowę serwisu internetowego. Trwają prace nad uruchomieniem wirtualnego katalogu produktów z wyszukiwarką oraz sklepu internetowego. 'Obecnie analizujemy system bezpieczeństwa transakcji internetowych. Opracowujemy procedury realizacji zamówień. Mamy nadzieję, że do końca tego roku z naszego sklepu będą mogły skorzystać nasi odbiorcy z całego kraju’ – zapowiada Jerzy Jurczyński, rzecznik prasowy spółki.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.