Grupa kanałów Filmbox, należących do SPI International Polska, nawiązała współpracę z agencją e-marketingową BrainJuice Group. Celem działań była promocja w Internecie wszystkich kanałów z grupy Filmbox oraz filmu „Coco Chanel” emitowanego na Filmbox Extra.
Grupa BrainJuice odpowiedzialna była za zrealizowanie kampanii PPC. W trakcie sześciu dni wygenerowano 6,6 mln wyświetleń kreacji video, które przełożyły się na 11,7 tys. kliknięć Internautów. Działania PPC były wówczas głównym źródłem ruchu na serwisie filmboxextra.pl, odpowiadając za 66,90 proc. ruchu na witrynie.
Kampania zrealizowana we współpracy z BrainJuice Group była próbą poszerzenia dotarcia naszych kanałów do nowych potencjalnych widzów. Działania przyniosły oczekiwane rezultaty, liczymy zatem, że współpraca z agencją będzie kontynuowana. – powiedziała Katarzyna Socha, Marketing Manager w SPI International Polska.
Sukces pierwszej kampanii zaowocował rozmowami firm o kontynuacji współpracy oraz poszerzeniu jej zakresu o inne elementy e-marketingowe.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.