W połowie stycznia do należącego do Grupy Gemius Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) dołączyła nowa osoba – Barbara Krug. Jako Business Development Director zajmuje się rozwojem oferty badań marketingowych firmy, wsparciem merytorycznym zespołu oraz nawiązywaniem relacji i opieką nad kluczowymi Klientami.
Barbara Krug jest absolwentką matematyki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz doktorem matematyki w Instytucie Matematycznym Polskiej Akademii Nauk. Od dwunastu lat związana jest z branżą badań marketingowych. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w 1998 roku w SMG/KRC (obecnie Millward Brown SMG/KRC). W 2006 roku dołączyła do IPSOS, gdzie pełniła funkcję Szefa Zespołu Badań Ilościowych. Współtworzyła a następnie pełniła funkcję Dyrektora IPSOS Marketing – ponad pięćdziesięcioosobowej struktury specjalizującej się w realizacji kompleksowych (zarówno ilościowych, jak i jakościowych) badań marketingowych. W szczególności była odpowiedzialna za wprowadzanie produktów Ipsos Marketing na polski rynek.
18 stycznia br. objęła stanowisko Business Development Director w należącym do Grupy Gemius Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych. Dysponując dużą wiedzą z zakresu badań marketingowych oraz wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów wspiera merytorycznie zespół oraz rozwija relacje z Klientami. Do jej zadań należy między innymi poszerzanie oferty firmy o nowe produkty – tradycyjne badania realizowane przy wykorzystaniu najnowszych internetowych technik badawczych.
„Rynek badań marketingowych realizowanych online będzie wzrastał z każdym rokiem. Nie ukrywam, że wykorzystując nasze dotyczasowe doświadczenie chcemy być jego liderem. Przed nami jednak nowe wyzwania. Bardzo się cieszę, że do Grupy Gemius dołączyła Barbara Krug. Jej wiedza oraz doświadczenie badawcze i menedżerskie będą bardzo mocnym wzmocnieniem naszej firmy” – komentuje Jarosław Pawlak, Wiceprezes Gemius SA ds. badań.
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych jest agencją badawczą należącą do Grupy Gemius, specjalizującą się w realizacji ilościowych badań rynkowych, marketingowych oraz badań wspomagających zarządzanie zasobami ludzkimi.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.