Rozpoczyna się proces zwiększania prędkości – w chello plus do 3 Mbps, a w chello classic do 1,5 Mbps. Tym samym oferta UPC staje się najszybszym szerokopasmowym dostępem do internetu oferowanym dla użytkownika indywidualnego na tak szeroką skalę.
Pierwszymi, którzy skorzystają z rekordowego na rynku transferu do 3 Mbps będą użytkownicy chello plus, dzięki któremu można podłączyć do usługi nawet trzy komputery. Z kolei w listopadzie br. prędkość podwoi chello classic – do 1,5 Mbps. Użytkownicy chello plus i chello classic zyskają większe prędkości w ramach dotychczasowej opłaty abonamentowej.
'Realizujemy strategię, zgodnie z którą chello ma być wiodącą pod względem szybkości usługą internetową dla użytkowników indywidualnych – mówi Simon Boyd, dyrektor generalny UPC.- Pozwala na to technologia przesyłu danych stosowana w telewizji kablowej, dzięki której jesteśmy w stanie łatwo odpowiadać na potrzeby klientów i rynku. Oferujemy w tej chwili najszybszy dostęp do internetu na polskim rynku dla indywidualnego użytkownika na tak szeroką skalę, nie podwyższając opłat za abonament.’
Zostały również zwiększone limity pobranych danych na 50 GB z dotychczasowych 15 GB w usłudze chello plus. Dla chello classic ta wartość zostanie zmieniona z dotychczasowych 15 GB na 25 GB miesięcznie.
Niezależnie od szybkiego, szerokopasmowego dostępu do internetu przez całą dobę za stałą miesięczną opłatą, chello oferuje klientom również obszerny pakiet usług. Obejmuje on profesjonalną instalację (okablowania i oprogramowania), polskojęzyczny portal z multimedialną zawartością, konta e-mailowe, miejsce na serwerze na prywatne strony www użytkownika, dostęp do serwerów gier oraz profesjonalną pomoc techniczną on-line i przez telefon.
Ponadto konta pocztowe klientów chello są chronione bezpłatnym filtrem antyspamowym i skanerem antywirusowym McAfee.
Usługa chello dostępna jest w sześciu aglomeracjach miejskich: Warszawie, Krakowie, Katowicach, Trójmieście, Lublinie i Szczecinie oraz kilku mniejszych miejscowościach.
Z końcem czerwca 2004 roku firma obsługiwała około miliona abonentów telewizji kablowej i ponad 34 tysiące użytkowników Internetu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.