Właśnie ruszyła IV edycja konkursu firmy CONECO „Wygraj wycieczkę marzeń”. Konkurs jak co roku potrwa 4 tygodnie. Zwycięzcy będą wyłaniani raz w tygodniu, a do wygrania będą produkty firmy CONECO. Do 16 kwietnia br. poznamy zwycięzcę nagrody głównej – Vouchera o wartość 4500 zł na wybraną wycieczkę marzeń.
– Już 4 raz stajemy przed realizacją konkursu dla internautów. To ogromne wyzwanie, aby kolejny konkurs potrafił zaskoczyć uczestników i zachęcił do wzięcia w nim udziału. We współpracy z Agencją Interaktywną AMP Media stworzyliśmy świeżą, bardzo wiosenną stronę konkursową, która mamy nadzieje spotka się z ogromnym zainteresowaniem wśród użytkowników – mówi Zbyszek Sołtysik, Koordynator Sprzedaży Krajowej CONECO.
Zasady konkursu są bardzo proste, wystarczy odpowiedzieć na trzy pytania związane z produktami firmy CONECO. Poza konkursem głównym przygotowane zostały już tradycyjne dwa mini konkursy. Pierwszy z nich dotyczy polecenia konkursu znajomym, do zdobycia wybrany przez siebie produkt CONECO. Drugi mini konkurs przygotowany został dla miłośników fotografii, aby wziąć udział w konkursie należy przesłać zdjęcie swojej pociechy. Osobę, która prześle najciekawsze zdjęcie nagrodzimy wysokiej klasy aparatem fotograficznym.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.