Portal dla nastolatków TENBIT.pl rozpoczyna od 15 października wizerunkową kampanię reklamową. Nowym sloganem portalu jest 'Rozerwij się’.
Równolegle będzie promowana nowatorska gra Cellmons dostępna tylko na portalu TENBIT.pl. Jest to pierwsza polska gra z kategorii massive multiplayer.
Nowy wizerunek portalu będzie promowany trzema animowanymi 15-sekundowymi spotami reklamowymi. Bohaterem spotów jest pies, który w rytm bitów DJ BaSTka, związanego z załogami Intoksynator i P.C.P., przedstawia zalety wybranych działów portalu. Nowym sloganem portalu jest 'Rozerwij się’, podkreślający, że platforma dla nastolatków jest miejscem doskonałej rozrywki. Kampania będzie emitowana w telewizjach MTV i 4FunTV.
Równolegle ze startem kampanii telewizyjnej nastąpi premiera długo oczekiwanej gry Cellmons (Cellular Monsters). Jest to pierwsza polska gra z kategorii massive multiplayer, dostępna zarówno poprzez komputer, jak i telefon komórkowy. Gra będzie promowana kampanią prasową (prasa komputerowa i młodzieżowa). Cellmons będzie dostępny tylko na portalu TENBIT.pl.
Jest to pierwsza gra on-line tak silnie integrująca elementy strategii, RPG oraz gry karcianej. Mamy nadzieję że miłosnicy każdego z tych typów gier znajdą w niej coś dla siebie. Co więcej, już wkrótce będzie w nią można grać również za pomocą telefonu komórkowego – mówi Joanna Baszkowska-Dziak, Head PR producenta gry, firmy Pogram.
Kampanie wizerunkową portalu oraz produktową gry, stworzył i zaplanował Dział Komunikacji Marketingowej Onet.pl, który zarządza markami Onet.pl, TENBIT.pl i Sympatia.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.