W Polsce istnieje ponad 1 500 000 Małych i Średnich Przedsiębiorstw, z czego ponad 300 000 posiada dostęp do Internetu. Jednak dostęp do sieci to jedynie wstęp do efektywnego wykorzystania możliwości, jakie daje to medium – usługi oferowane przez MyCompany.pl i Serio.pl pozwalają w prosty i przyjazny sposób odnaleźć się w Internecie małym i średnim przedsiębiorcom.
MyCompany.pl (http://www.mycompany.pl) to kompleksowe i bardzo proste w obsłudze rozwiązanie, które pozwala w 10 minut stworzyć firmie profesjonalną stronę WWW, w jej ramach otworzyć sklep internetowy oraz zacząć korzystać z poczty e-mail.
Serio.pl (www.serio.pl) to Pierwsza Polska Znajdywarka, która poszukującym produktów i usług znajduje sprzedawców i dostarcza ich oferty, a sprzedawców kontaktuje z zainteresowanymi klientami.
Mając na uwadze fakt, że grupy docelowe klientów pokrywają się, a oferowane usługi mają charakter komplementarny, wiodące w swoich dziedzinach serwisy MyCompany.pl i Serio.pl zdecydowały się na zawarcie umowy o współpracy. Na jej mocy MyCompany.pl zyskało status „Eksperta Serio.pl” w kategorii Projektowanie Stron WWW.
Teraz użytkownik Serio.pl oraz serwisów afiliowanych (m.in. oferty.onet.pl, serio.hoga.pl) przed złożeniem zapytania ofertowego z tej dziedziny informowany będzie o usłudze MyCompany.pl. Również na stronie głównej Serio.pl pojawiło się logo MyCompany.pl.
Podpisanie niniejszej umowy nie kończy rozmów pomiędzy stronami. Efektem dalszych negocjacji może być nawiązania jeszcze ściślejszej współpracy (m.in implementacja niektórych funkcjonalności Serio.pl na stronach MyCompany.pl, wspólna organizacja seminariów dla małych i średnich przedsiębiorców), z korzyścią dla Serio.pl, MyCompany.pl oraz firm z sektora MŚP.
http://www.mycompany.pl
http://www.serio.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.