PBI rozpoczęły szerokie konsultacje branżowe na temat standardu badania internetu w Polsce. Po spotkaniu inauguracyjnym 16 marca, w którym wzięło udział kilkudziesięciu reprezentantów reklamodawców, domów mediowych, sieci reklamowych, właścicieli internetowych oraz organizacji branżowych, ruszyły zapowiadane prace w sześciu grupach roboczych.
Podczas spotkań, reprezentanci branży on-line dyskutowali nad szeregiem zagadnień, a wśród nich między innymi:
– wprowadzenie do badania nowych wskaźników analitycznych,
– unowocześnienie aplikacji analitycznych,
– reguły kategoryzacja treści w internecie,
– pomiar oglądalności treści stron, streamów i akcji,
– pomiar stron oraz aplikacji wykorzystywanych na urządzeniach mobilnych,
– poprawienie reprezentatywności panelu,
– skuteczniejsze metody rekrutacji panelistów,
– dostarczanie danych o aplikacjach internetowych,
– metody pomiaru internetu na urządzeniach przenośnych,
– pomiar odsłon w technologiach takich jak AJAX, Flash.
Kluczowym tematem pierwszego spotkania dotyczącego technologii strumieniowych, było określenie zasad i wymagań wobec badania streamu audio oraz video. W Polsce brakuje standardu badań tych technologii w internecie.
Do prac nad standardem badania internetu mobilnego, PBI zaprosiły specjalistów i reprezentantów operatorów telefonii komórkowej, wychodząc z założenia, że ich obecność stanie się pomocna w opracowaniu koncepcji badania internetu w urządzeniach przenośnych.
Konsultacje grup roboczych zakończą się w kwietniu. Ich efektem będzie dostępny publicznie dokument w którym PBI spiszą wnioski, dotyczące pożądanego przez branże on-line standardu badania internetu. W nowych obszarach badawczych, takich jak pomiar streamu oraz mobile, będzie to pierwsze takie opracowanie w Polsce. Dokument będzie opisywał również potrzebę dopasowania standardu badania do oczekiwań klientów i użytkowników.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.