Firma ATCOM uruchomiła na Ursynowie internet bez opłat abonamentowych – użytkownik płaci wyłącznie za ilość przesyłanych danych.
W oparciu o stale rozwijaną sieć WiFi, ATCOM wprowadził zupełnie nową usługę, gdzie użytkownik rozliczany jest wyłącznie za ilość przesyłanych danych, podobnie jak w telefonii komórkowej, gdzie płaci za faktycznie przesłane dane.
Prędkość na Ursynowie to 250kb/s dla każdego użytkownika oraz brak opłaty za czas połączenia.
Wzorując się na rozliczeniach za połączenia komórkowe GPRS, naliczana jest oplata za ilość przesyłanych danych, jest ona jednak wielokrotnie niższa od ceny GPRS. Nie jest też pobierana opłata za uzyskanie połączenia, a wiec cała
wpłacona kwota może zostać przeznaczona na surfowanie w Internecie.
Opłata za przesyłanie danych wynosi obecnie 6zł za każdy 1GB i naliczana jest według rzeczywistej transmisji (a nie np. za rozpoczęty 1GB).
Nie ma opłaty za instalacje i nie płaci się np. w czasie
wakacyjnych wyjazdów, kiedy użytkownik nie korzysta z Internetu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.