Wydawnictwo AVT uruchomiło nowy serwis internetowy, tym razem skierowany do osób zawodowo zajmujących się automatyką. Witryna AutomatykaB2B.pl powiązana jest z miesięcznikiem Automatyka, Podzespoły, Aplikacje (APA), również wydawanym przez AVT.
Wśród magazynów i miesięczników wydawanych przez AVT istotną grupę stanowi dział Automatyka i Elektronika. Tworzy go pięć specjalistycznych tytułów adresowanych do osób zawodowo związanych z branżą automatyki i elektroniki. Nowy serwis internetowy www.AutomatykaB2B.pl jest ściśle powiązany z miesięcznikiem APA.
– Automatyka przemysłowa to w ostatnich latach jeden z najszybciej rozwijających się w Polsce rynków branżowych, na którym stałe miejsce zajmuje wydawany od ponad 40 miesięcy magazyn Automatyka, Podzespoły, Aplikacje. Rozszerzeniem jego formuły, znacznie wykraczającym poza zawartość merytoryczną magazynu, jest portal branżowy, który może stanowić pierwsze źródło codziennej informacji dla dużej grupy menadżerów i inżynierów zajmujących się zawodowo automatyką, energetyką, zagadnieniami związanymi ze sterowaniem, pomiarami, a także oprogramowaniem i robotyką. – mówi Zbigniew Piątek, redaktor naczelny APA.
Nowa witryna skierowana jest do inżynierów , służb utrzymania ruchu i specjalistów zajmujących się automatyką, a także do handlowców i menedżerów oraz kadry naukowej. Głównym zadaniem nowo powstałego serwisu jest, poza prezentacją treści zawartych w magazynie APA, ułatwienie nawiązywania kontaktów biznesowych osobom i firmom działającym w omawianych branżach. Z tych powodów istotnym jego elementem jest baza wiedzy dotycząca firm oraz ich oferty, czemu służą m.in. Katalog Firm i Katalog Produktów.
Na stronach AutomatykaB2B.pl znaleźć można informacje gospodarcze i aktualności z rynku automatyki, wywiady z zarządami firm branżowych, obszerne raporty rynkowe oraz merytoryczne opracowania i artykuły techniczne. Dużo miejsca zajmują relacje z międzynarodowych i krajowych targów, konferencji oraz innych wydarzeń istotnych dla branży.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.