Do przyspieszonych wyborów prezydenckich zostało niespełna 40 dni. Przez ten czas możemy dobrze poznać niektórych kandydatów, którzy odważyli się wykorzystać mikroblogi w swojej kampanii.
Już siedmiu z dziesięciu kandydatów na Prezydenta RP rozpoczęło aktywność w serwisie mikroblogowym Blip.pl. Wśród społeczności znajdziemy Bronisława Komorowskiego, pełniącego obecnie obowiązki głowy Państwa. Na profilu Marszałka Sejmu opublikowane zostały pierwsze wpisy, a wśród nich zapowiedź uruchomienia oficjalnej strony kandydata na prezydenta.
Wyborcy mogą także obserwować Andrzeja Olechowskiego. Prowadzi on swojego blipa od stycznia br. Obserwuje go blisko 150 osób. Sam Andrzej Olechowski obserwuje m.in. Lecha Wałęsę. Od dłuższego czasu, jeszcze zanim podjął decyzję o kandydowaniu, swój profil na Blipie prowadzi Grzegorz Napieralski, szef SLD. To na Blipie kandydat Lewicy zaproponował internautom przejście na „Ty”.
W 160 znakach (tyle max zawiera jeden wpis na Blipie) próbuje swoich sił także wicepremier Waldemar Pawlak. W jednym z najnowszych wpisów zamieszcza swoją opinię na temat… iPada. Na Blipie znajdziemy także oficjalne profile kandydatów na Prezydenta RP: Marka Jurka, Bogusława Ziętka i Kornela Morawieckiego. Marek Jurek nawiązuje bezpośrednie rozmowy z internautami, co ciekawe obserwuje jedynie swoich konkurentów: Andrzeja Olechowskiego, Bronisława Komorowskiego i Waldemara Pawlaka.
Oto adresy do profili kandydatów na Prezydenta RP na Blipie:
Bronisław Komorowski http://komorowski.blip.pl
Andrzej Olechowski http://glosnaolechowskiego.blip.pl
Grzegorz Napieralski http://napieralski.blip.pl
Waldemar Pawlak http://waldemarpawlak.blip.pl
Marek Jurek http://marekjurekblip.blip.pl
Bogusław Ziętek http://boguslawzietek.blip.pl
Kornel Morawiecki http://kornelmorawiecki.blip.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.