Sześć serwisów koszykarskich przystępuje do wspólnej rywalizacji i będzie za pośrednictwem strony kosz.pl typowało wyniki rozgrywek Polskiej Ligi Koszykówki (EBL). Do zabawy przystępują: www.collegehoops.pl, eurobasket.com, e-basket.pl, kosz.pl, polskikosz.pl, probasket.pl.
'Niezmiernie się cieszymy, iż udało się porozumieć ze tyloma serwisami, które do tej pory w zasadzie tylko konkurowały ze sobą, a tym razem będą się przede wszystkim wspólnie bawić. Myślę, że dla zwycięzców wygrana oprócz samej satysfakcji będzie także sporym prestiżem.’ – powiedział Marcin Durczak z serwisu kosz.pl
W chwili obecnej na serwisie kosz.pl można typować wyniki rozgrywek męskiej 1 ligi i PLK oraz kobiecej PLKK. Już niedługo wystartuje NCAA i to na co pewnie kibice koszykówki czekają z niecierpliwością – NBA.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.