Sieć reklamy internetowej QNET wprowadza do swojej oferty reklamowej unikalny Pakiet Cydoor, który stanowi kontynuację pakietów reklamowych Biznes oraz Telewizja Hotelowa.
Nowa propozycja QNET-u Pakiety Cydoor daje możliwość reklamy internetowej polskim reklamodawcom na rynku międzynarodowym aplikacje internetowe (komunikatory i programy P2P), do których zaliczają się między innymi takie platformy, jak: Kazaa, iMesh, Morpheus, Grokster, FlashGet, NetAnts, DownloadAccelerator.
Zasięg Pakietu Cydoor w Polsce to ponad 912.799 unikalnych użytkowników miesięcznie oraz ponad 167.207.278 emisji reklam w tym samym czasie. Średnia wieku osób korzystających z aplikacji Cydoor to 18 – 35 lat.
Pakiet Cydoor umożliwia dotarcie do konkretnej liczby polskich unikalnych użytkowników w ciągu tygodnia, dwóch tygodni lub miesiąca. Klient ma możliwość wyboru dla danej kampanii jedną z następujących formy reklamy: banner, skyscraper, pop-up, pop-under.
Jak powiedziała Pani Karolina Kuczera odpowiedzialna w sieci QNET za jej rozwój i nowe produkty reklamowe 'Podstawowym założeniami Pakietu Cydoor, było dotarcie do ogromnej grupy użytkowników po stosunkowo najniższym współczynniku CPM na rynku, i te założenia udało nam się osiągnąć.
Pakiet Cydoor, który dzisiaj oficjalnie wprowadzamy do sprzedaży oferuje najbardziej atrakcyjną pod względem finansowym na polskim rynku wartość emisji 1 000 reklam czyli CPM, która zaczyna się od już od kwoty 5.5 PLN Netto’.
Nowy pakiet dotyczy kampanii emitowanej jednocześnie na wszystkich platformach, należących do sieci Cydoor, a modyfikacja oferty wiąże się z dopłatami. Sieć reklamowa QNET dodatkowo udostępnia zakup powierzchni reklamowej w aplikacjach Cydoor również poza Pakietem.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.