12 czerwca wystartuje serwis ElitaReklamy.pl. Prace nad portalem trwały ponad rok – jego twórcy chcą, by proponowane przez nich rozwiązania były jak najlepiej dopasowane do potrzeb oraz oczekiwań firm z branży reklamowej. Patronat nad premierą objęły: OOH magazine, Portal Komunikacji Marketingowej Newsline.pl, serwis e-biznes.pl oraz Portal Polskiej Reklamy Wizualnej SIGNS.
ElitaReklamy.pl ma być nową płaszczyzną współpracy pomiędzy dostawcą, agencją i klientem zamawiającym. Oficjalna premiera portalu zaplanowana jest na 12 czerwca. Jednak już przed premierą w portalu rejestrują się agencje reklamowe oraz ich klienci.
Oddzielną grupę użytkowników tworzyć mają dostawcy i producenci obsługujący agencje – ElitaReklamy.pl ma dostarczać im narzędzi, dzięki którym będą mogli udostępniać swoje materiały, katalogi oraz cenniki bezpośrednio agencjom reklamowym. Takie rozwiązanie ma przede wszystkim ułatwić firmom współpracę oraz szybki dostęp do informacji.
12 czerwca portal zostanie udostępniony internautom – większość narzędzi i funkcji będzie można przetestować już w dniu premiery.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.