.CO Internet kontynuuje działania mające promować kolumbijskie ccTLD jako uniwersalne i profesjonalne rozszerzenie. Nowy sukces – domena t.co staje się oficjalnym skracaczem linków Twittera.
Twitter to najpopularniejszy na świecie serwis mikroblogowy. W maju odwiedziło go 190 mln osób, a każdego dnia pojawiało się ok. 65 mln komunikatów (tweetów). Serwis ogłosił właśnie, że zacznie wykorzystywać domenę t.co jako oficjalny skracacz linków i prawdopodobnie wszystkie adresy pojawiające się w Twitterze będą wkrótce krótsze dzięki „kolumbijskiej” nazwie.
Nie oznacza to jednak, że nie będzie możliwości korzystania z innych tego typu serwisów. Firma informuje, że t.co będzie wykorzystywana z pewnością w SMS-ach, a w interfejsie webowym można będzie skracać linki za pomocą różnych rozwiązań lub pozostawić ich dłuższe formy.
Nawet jeśli t.co nie stanie się jedną tego typu technologią dostępną w Twitterze to niewątpliwie pomoże wzmocnić pozytywny szum wokół ponownego uruchomienia .CO. Przypomnijmy, że trwa właśnie aukcja domeny e.co, a w grudniu w Kolumbii odbędzie się spotkanie ICANN. Firmy planujące wprowadzenie własnej domenowej końcówki powinny bez wątpienia uczyć się od .CO Internet nowoczesnego marketingu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.