Po wielu miesiącach plotek i domysłów, Twitter ogłosił wprowadzenie kluczowego dodatku – funkcjonalności geolokalizacji o nazwie Twitter Places.
Twitter Places pozwoli użytkownikom serwisu mikroblogowego na odczytywanie komunikatów z bliskich lokalizacji. Przy każdym wpisie możemy określić swoje miejsce poprzez wybranie już istniejącej lub dodanie nowej. Po kliknięciu na tag lokacji zobaczymy mapkę z ostatnimi wpisami. Nowa funkcjonalność może być jednak wykorzystana nie tylko do sprawdzenia kto pisze z bliskich nam miejsc. Zobaczymy bowiem również punkty użytkowe, znajdujące się w pobliżu, takie jak restauracje czy sklepy.
Co ciekawe, Twitter Places można zintegrować z serwisami Foursquare i Gowalla. Jak przekonuje Othman Laraki, jeden z szefów Twittera, „lokacja jest kluczowym elementem tych komunikatów więc pracowaliśmy blisko z obiema firmami by połączyć Twitter Places z wpisami tworzonymi w tych serwisach”.
Nowa funkcjonalność dostępna będzie w pierwszej kolejności za pośrednictwem stron twitter.com oraz mobile.twitter.com (choć dodano już ją do API serwisu, więc wprowadzenie geolokacji w zewnętrznych aplikacjach jest zapewne kwestią czasu). Działać będzie w większości przeglądarek internetowych.
Obecnie Twitter Places nie działa jeszcze w Polsce, ale jak zapowiadają twórcy serwisu w następnym tygodniu udostępniona zostanie w 65 krajach – z dużym prawdopodobieństwem więc także u nas.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.