Agencja reklamowa AHA pod patronatem miesięcznika Brief zamierzają dokonać marketingowego odkrycia i zdemaskować reklamowych niedowiarków. Tajemnicze przedsięwzięcie jest już dostępne oficjalnie w sieci.
'Intencją AHA jest przełamanie niektórych standardów w ocenie reklamy. Reklama to nie tylko dobry pomysł, to też umiejętnie psychologicznie skonstruowany komunikat. Ktoś, kto tego nie rozumie, zawsze ograniczy się li tylko do grafiki w reklamie' – mówi Jarosław Betlej, Prezes AHA.
tajemnicekreacji.pl to pierwszy w Polsce projekt internetowy, którego celem jest udowodnienie mierzalności kreatywności w komunikatach reklamowych. AHA wymyśliła metodę 'pomiaru'. Każdy może wziąć udział w doświadczeniu, którego efekty niebawem zostaną opublikowane w Internecie i na łamach Brief. Marketing ma swoje tajemnice. Zainteresowani mogą przekonać się o tym na tajemnicekreacji.pl.
W skład grupy komunikacyjnej AHA wchodzą trzy agencje: AHA – agencja reklamowa, Estimage Public Relations oraz Upstream – agencja interaktywna. Ich połączone możliwości składają się na gwarancję wyspecjalizowanej obsługi w każdym zakresie szeroko rozumianej branży komunikacyjnej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.