Przychody ze sprzedaży Incenti w roku 2001 przewyższają prognozy ponad dwukrotnie.
Przedstawiciele Incenti zapowiadają osiągnięcie przychodów ze sprzedaży za I kwartał 2002 r. na poziomie 1,5 mln. zł. i stały wzrost obrotów w kolejnych okresach.
Plany strategiczne firmy przewidują budowę kolejnego ośrodka data center oraz rozpoczęcie świadczenia usług w modelu ASP dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W pierwszym kwartale działalności (czwarty kwartał roku 2001), spółka osiągnęła ponad dwukrotnie wyższe przychody ze sprzedaży niż zakładano. Wyniosły one 1 324 tys. zł., co stanowi 220% planowanych przychodów (w porównaniu do zakładanych 603 tys. zł).
„Doskonałe wyniki finansowe Incenti pozwalają nam optymistycznie patrzeć na rozwój firmy w kolejnym okresie. Są one efektem pracy profesjonalnego zespołu ekspertów, pomysłodawców i założycieli tej firmy. Sukces jednakże nie byłby możliwy bez naszych udziałowców, którzy wspierali nas zarówno finansowo, jak i kompetencyjnie. Wykorzystanie efektu synergii pozwoliło na dynamiczny rozwój spółki bez obaw o finansowanie w pierwszym etapie działalności.” – powiedział Jerzy Popek, Prezes Zarządu Incenti S. A.
Zgodnie z przewidywaniami, w ciągu pięciu miesięcy działalności, firmie udało się pozyskać sześciu klientów m.in. Marketplanet oraz XOR Internet.
Z usług Incenti skorzystały również cztery inne firmy działające na polskim rynku. Stało się to możliwe dzięki realizacji elastycznej strategii biznesowej, pozwalającej dopasować ofertę do aktualnych potrzeb rynku.
Strategia Incenti zakłada równowagę pomiędzy wymaganiami klientów, zapleczem technologicznym, finansowym i kompetencyjnym. Pozwala to przede wszystkim na uniknięcie błędów, które popełniła konkurencja. Stworzyliśmy w ten sposób skuteczną politykę cenową oraz zredukowaliśmy niepotrzebne koszty. Potwierdzeniem przyjętego modelu biznesowego są realizowane przez nas inwestycje w struktury data center, które wychodzą naprzeciw wymaganiom naszych klientów. Plasuje nas to zawsze o krok przed oczekiwaniami rynku i nie zmusza do utrzymywania nadmiarowego, kosztownego zaplecza technologicznego. – powiedział Wiktor Ząbek, Członek Zarządu Incenti S.A..
Spółka chciałaby umocnić swoją ofertę dedykowaną dla rynku dużych przedsiębiorstw, firm i instytucji o skomplikowanej strukturze informatycznej. Incenti przygotowało ofertę dedykowaną do konkretnych sektorów i branż. Świadczy o tym chociażby oferta dla służby zdrowia i produkty, przeznaczone do zarządzania placówkami medycznymi. Podobne rozwiązania Incenti kieruje do sektora finansowego, ubezpieczeniowego i administracji publicznej.
„Jak potwierdzają nasze dotychczasowe wdrożenia, jesteśmy przygotowani merytorycznie i technologicznie do świadczenia usług „szytych na miarę” dla największych firm w Polsce. Nie ograniczamy jednakże źródeł przychodów i staramy się dywersyfikować ofertę na konkretne sektory i branże oraz segment średnich i małych firm.” – dodał prezes Jerzy Popek.
W najbliższym czasie oferta spółki zostanie rozszerzona o usługi ASP, skierowane m.in. do sektora MŚP. W roku 2002 Incenti planuje budowę nowego ośrodka data center w Łodzi, a także rozbudowę już istniejącego centrum przetwarzania danych we Wrocławiu do 400m2 powierzchni data center. Przedstawiciele Incenti zapowiadają stały wzrost obrotów co kwartał, przynajmniej o 50% w stosunku do poprzedniego kwartału. Planowane przychody ze sprzedaży na I kwartał 2002 r. mają wynieść 1,5 mln zł.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.