Jak zbudować silny brand, który wyróżni produkt spośród konkurencji? Już od dziś wszystko o BrandCampaign© na stronie internetowej aha.com.pl.
Dzisiaj właśnie brand staje się 'wyróżnikiem', elementem gwarantującym satysfakcję z wyboru produktu czy usługi.
'Ze względu na duże zainteresowanie kampanią na rzecz budowy brandów BrandCampaign© oraz liczne zapytania, zarówno ze strony klientów, jak i ludzi z branży, postanowiliśmy zawiesić na naszej stronie internetowej, stworzony w całości przez nas, pionierski projekt BrandCampaign©. Chcemy być ambasadorami na rzecz budowy dobrych, a tym samym mocnych brandów. Zainteresowanych zapraszamy na stronę www.aha.com.pl ' – mówi Jarosław Betlej, Prezes AHA.
Serwis BrandCampaign© dostępny jest ze strony głównej aha.com.pl. W tym serwisie znalazły się artykuły publikowane w prasie, bazujące na dotychczasowych doświadczeniach AHA związanych z przygotowaniem kampanii brandingowych dla klientów.
AHA wchodzi w skład grupy komunikacyjnej o tej samej nazwie, obok Estimage Public Relations oraz Upstream – agencji interaktywnej. Ich połączone możliwości składają się na gwarancję wyspecjalizowanej obsługi w każdym zakresie branży komunikacyjnej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.