Grupa ClickAd, wraz ze wszystkimi swoimi departamentami: ClickAd, Adleader i Direct Traffic, przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB).
„Uczestnictwo w IAB daje nam możliwość wymiany doświadczeń, dzielenia się własnymi osiągnięciami, jak również wspierania procesu kształtowania najwyższych standardów komunikacji marketingowej w polskim Internecie” – mówi Maciej Teliszewski, Prezes Zarządu Clickad Sp. z o.o.
W ramach grupy ClickAd działają spółki ClickAd Sp. z o.o. zajmująca się integracją strategii i działań komunikacyjnych online i interactive, Adleader Sp. z o.o. zajmująca się w szeroko rozumianym Performance Marketingiem czyli działaniami rozliczanymi za efekty, a w tym sieć afiliacyjna Adleader oraz Direct Traffic Sp. z o.o. – agencja marketingu wyszukiwarkowego.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.