Od samego początku działalności serwisu VTrip.pl, duży nacisk kładziony jest na dostarczenie klientom rzetelnych informacji dotyczących interesujących ich ofert turystycznych. Aby ułatwić kontakt, wprowadzono wiele narzędzi wspomagających obsługę klienta oraz podnoszących jej jakość. Dzięki popularnym komunikatorom, Live Chat, Skype, a teraz także infolinii 0-801, Internauci mają możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z Centrum Rezerwacji portalu VTrip.pl.
Poza możliwością dokonania rezerwacji, bezpośredni kontakt z klientem pozwala realizować misję portalu, określaną hasłem 'VTrip.pl Twój turystyczny doradca’.
'O tym, że portal VTrip.pl dąży do jak najlepszego zaspokojenia potrzeb klientów, świadczą rozmaite zmiany w formie i treści portalu. Tak, jak w japońskiej filozofii KAIZEN, portal VTrip.pl optymalizuje swoje działanie poprzez ciągłe doskonalenie. Dokonując zmian nie ograniczamy się tylko i wyłącznie do wzbogacania i urozmaicania oferty turystycznej. Istotne znaczenie ma dla nas bezpośredni kontakt z klientem i zbudowanie wzajemnych relacji. Stąd decyzja o uruchomieniu Call Center.’- mówi Dariusz Baranowski, Dyrektor ds. programowych VTrip.pl.
Call Center stanie się jednym z elementów budowanego obecnie kompleksowego systemu do obsługi klienta klasy CRM.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.