Sprzedaż produktów finansowych przez internet już dawno przeobraziła się z pionierskiego przedsięwzięcia w ważny kanał dystrybucji dla wielu instytucji finansowych. Sukces współpracy MultiBanku z portalem Bankier.pl, jest kolejnym dowodem na to, jak wielki potencjał drzemie w e-finansach.
Obecnie poprzez Bankier.pl wysyłanych jest ponad 50 wniosków dziennie o założenie rachunku MultiBanku. W ciągu ostatniego miesiąca liczba wniosków przekroczyła 1000.
'MutliBank od dawna intensywnie korzysta z możliwości jakie daje pozyskiwanie klientów przez internet. Sukces współpracy z Bankier.pl jest tego bardzo dobrym przykładem’ – mówi Arkadiusz Jadczak z MultiBanku
'Stale zwiększamy nasze możliwości sprzedażowe – poszerzamy grono odbiorców platformy finansowej, liczbę oferowanych produktów, a także wprowadzamy i doskonalimy nowe kanały sprzedaży produktów finansowych. Obecne dobre wyniki, pozwalają nam sądzić, że w 2005 r. poprzez Bankier.pl zostanie zamówione co najmniej 70-80 tysięcy produktów finansowych.’ – mówi Waldemar Wysowski, Dyrektor Ds. Sprzedaży Produktów Finansowych w Bankier.pl.
Sprzedaż produktów finansowych za pośrednictwem Bankier.pl wspierają innowacyjne na tym rynku modele sprzedaży, które Bankier.pl wprowadził jako pierwszy – Internetowe Centrum Finansowe oraz System Partnerski. W obu z nich uczestniczy między innymi właśnie MultiBank. Pozwalają one znacząco zwiększyć liczbę osób, dla których dostępne są produkty instytucji współpracujących z Bankier.pl.
W ramach Internetowego Centrum Finansowego ponad 40 partnerskich serwisów internetowych (np. gery.pl, idg.pl, www.gazetaprawna.pl) oferuje swoim użytkownikom możliwość zamówienia kredytu, konta czy karty kredytowej. Za każdego klienta, który skorzysta z oferty w ten sposób, serwis otrzymuje wynagrodzenie. Łączna liczba użytkowników partnerskich serwisów to ponad 2,5 miliona.
Bankier.pl sprzedaje produkty i usługi kilkudziesięciu renomowanych instytucji finansowych poprzez platformę transakcyjną – Centrum Finansowe oraz ponad 4000 partnerów zarejestrowanych w Systemie Partnerskim. Dodatkowo w ramach programu Internetowe Centrum Finansowe, produkty dystrybuowane przez Bankier.pl dostępne są dla ponad 1,5 mln użytkowników odwiedzających partnerskie serwisy www.
Serwisy Bankier.pl są odwiedzane przez blisko 500 tys. osób miesięcznie, które w tym czasie oglądają blisko 5 mln stron (dane łączne dla Bankier.pl, EuroBankier.pl i Twoja-Firma.pl przy uwzględnieniu współoglądalności na podstawie danych własnych Bankier.pl oraz GemiusTraffic).
http://www.bankier.pl/centrum/info/oferta.html
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.