Chatroulette, internetowy fenomen ostatnich miesięcy, serwis umożliwiający bardzo proste korzystanie z wideoczatów z losowo wybranymi, nieznanymi osobami, uruchomił nowe funkcjonalności, które dają nieco kontroli nad wyborem rozmówców.
Pierwsza z nowych opcji nazywa się Localroulette. Rozpoznaje nasz adres IP i wybiera dla nas rozmówców z regionu. Druga to Channelroulette, która pozwala nam wybrać lub stworzyć kanał z edytowalną nazwą. Tak, najpopularniejszym obecnie kanałem jest ten o nazwie Sex.
Wśród nowych możliwości Chatroulette warto wymienić prostotę w tworzeniu własnych kanałów. Wystarczy bowiem dodać przed nazwą serwisu w przeglądarce internetowej dowolne słowo jako subdomenę (w formacie: nazwa.chatroulette.com). Daje to całkiem ciekawe możliwości wykorzystania tego mechanizmu.
Chatroulette z pewnością będzie się rozwijać. Jej twórca, młody, zaledwie 18-letni Rosjanin, Andriej Ternowski może odnieść sukces porównywalny do tego, który stał się udziałem Marka Zuckerberga, twórcy Facebooka.
Chatroulette.com w maju odwiedziło 1,1 mln użytkowników.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.