Już w tym tygodniu w Travelplanet.pl zrobi zakupy 400-tysięczny klient. Z tej okazji firma przygotowała niespodziankę: voucher na kwotę 4 tys. złotych na dowolną wycieczkę do końca 2010 r. Dzięki temu jeden z klientów Travelplanet.pl pojedzie w tym roku na wakacje dwa razy.
Zasady zabawy są bardzo proste: wystarczy wybrać i zakupić dowolną wycieczkę z oferty Travelpanet.pl. Każdego dnia, rezerwacje ze wszystkich punktów sprzedaży zostaną poddane weryfikacji , tak aby precyzyjnie określić, która z nich jest tą o numerze 400 000. Osoba, która jej dokonała otrzyma voucher na kolejne wakacje z Travelplanet.pl.
– Szerokość naszej oferty oraz kompleksowość kanałów dystrybucji sprawiają, że Travelplanet.pl jest dla klientów najwygodniejszym miejscem zakupu wycieczek. Obecnie dużo uwagi poświęcamy sprzedaży przez Internet ze względu na ułatwienia, jakie niesie ona dla naszych klientów oraz możliwość precyzyjnego dopasowania oferty do ich upodobań i potrzeb – mówi Marcin Przybylski, Prezes Zarządu Travelplanet.pl S.A.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.