Google wprowadza małą, ale istotną funkcjonalność – system multilogowania do swoich usług. Ma ona umożliwić posiadaczom wielu kont Google bezproblemowe logowanie do wielu kont w tym samym czasie, co do tej pory – bez specjalnych rozszerzeń, korzystania z kilku przeglądarek lub trybu incognito – nie było możliwe.
Nową funkcję (Multiple sign-in) aktywować można w Ustawieniach Konta – firma wprowadza ją jednak stopniowo i w obecnej chwili może nie być to opcja dostępna dla wszystkich użytkowników. Po jej włączeniu adres mailowy, standardowo widoczny w nagłówku danej strony Google zmienia się w rozwijane menu, z którego wybrać możemy ten profil, którym chcemy posłużyć się w danej usłudze (można więc korzystać jednocześnie np. z prywatnego kalendarza i poczty firmowej).
Fakt korzystania z multilogowania widoczny jest również w pasku adresu strony: adresy url aplikacji Google mają bowiem postać mail.google.com/mail/u/0/, mail.google.com/mail/u/1 itd.
Funkcja ma działać z prawie wszystkimi usługami korporacji. Niestety nie ma obecnie wsparcia dla Dokumentów Google. Nie działa również na urządzeniach mobilnych oraz Gmail’u i Kalendarzu w trybie offline. Jeśli korzystamy z usługi, która nie ma wsparcia dla nowej funkcji zostaniemy zalogowani przez nasz adres domyślny.
Źródło: googlesystem.blogspot.com
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.