We wrześniu w kioskach wszystkich sieci kolporterskich pojawi się nowy miesięcznik skierowany do pasjonatów fotografii cyfrowej – Digital Camera. Tytuł będzie wydawany na licencji przez wydawnictwo AVT.
Digital Camera jest miesięcznikiem brytyjskim o zasięgu globalnym, którego wersje licencyjne wydawane są w szesnastu krajach i na wszystkich lokalnych rynkach jest uznanym liderem w segmencie pism fotograficznych. DC to poradnik dla pasjonatów cyfrowego fotografowania, zwłaszcza tych zainteresowanych lustrzankami cyfrowymi. Magazyn skierowany jest do osób doskonalących swój warsztat fotograficzny, głównie zaawansowanych amatorów i półprofesjonalistów
– Digital Camera to kolejny po T3 globalny tytuł w naszym portfolio. Jestem pewna, że spora część czytelników magazynu T3(wydawany w 23 krajach) znajdzie dla siebie wiele ciekawych materiałów właśnie w Digital Camera. Pismo ma piękną i bardzo nowoczesną szatę graficzną i na pewno będzie liderem w swoim segmencie prasy. – mówi Marta Zaczek, szefowa marketingu wydawnictwa AVT.
Polska edycja (Digital Camera Polska – DCP) oprócz materiałów z oryginalnego wydania brytyjskiego będzie zawierała informacje przygotowane przez polską redakcję, między innymi dotyczące naszego rynku (co, gdzie i za ile kupić). Miesięcznik będzie wydawany z płytą DVD, zawierającą kursy Photoshopa, galerie zdjęć i porady bogato ilustrowane fotografiami.
Digital Camera Polska pojawi się w drugiej połowie września. Początkowy nakład pisma wyniesie 20 tysięcy egzemplarzy. Magazyn o objętości ok. 150 stron będzie kosztował 19 PLN.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.