HootSuite, popularny serwis umożliwiający zarządzanie profilami mediów społecznych z jednego interfejsu, pokazał jak zamierza zarabiać. Platforma – dotychczas darmowa dla wszystkich użytkowników – przechodzi na tzw. model freemium.
Firma przekonuje, że 95 proc. obecnych użytkowników serwisu będzie mogła nadal korzystać za darmo z funkcjonalności oferowanych przez HootSuite. Wiele mniejszych i większych organizacji czy firm będzie musiała jednak zdecydować się na wybór jednego z czterech abonamentów (od 5 do 100 dolarów miesięcznie) by móc kontynuować korzystanie z takich funkcji jak dostęp do jednego konta przez wielu użytkowników czy możliwość zarządzania większą niż pięć ilością serwisów społecznościowych.
Wśród zalet modelu płatnego HootSuite wymienia również brak reklam, priorytetowe wsparcie techniczne czy rozszerzone statystyki (łącznie z integracją z Google Analytics).
Nowością będzie także plan dla największych korporacji (Enterprise Plan). Oferuje on to wszystko, co pozostałe modele płatne plus dodatkowe funkcjonalności, rozszerzone wsparcie i wliczone w cenę kursy dla pracowników. Koszt: 1499 dolarów miesięcznie.
Model freemium jest jednym z ciekawszych sposobów na trudną monetyzację potencjału mediów społecznych. Wcześniej zdecydowały się na niego takie duże platformy jak Flickr, Skype czy LinkedIn. Pozwala na zaoferowanie wersji darmowej, bezpłatnej i rozszerzonej o dodatkowe funkcjonalności, płatnej. Czy okaże się wartościowych rozwiązaniem w świecie Web 2.0?
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.