Slideshare, popularny serwis umożliwiający publikowanie prezentacji multimedialnych ogłosił, że zmienia swój plan biznesowy wybierając model freemium. Nowe, płatne opcje skierowane są głównie do profesjonalistów, małych przedsiębiorstw oraz korporacji.
Po HootSuite, o którym pisaliśmy kilka dni temu, Slideshare to kolejny popularny serwis internetowy, który decyduje się na model freemium. Korzystanie z podstawowych funkcjonalności pozostanie darmowe – pojawiły się jednak nowe, płatne opcje PRO z dodatkowymi funkcjonalnościami.
Użytkownicy PRO w wersji Silver (19 dolarów miesięcznie) otrzymają dostęp do zaawansowanych statystyk swoich prezentacji oraz możliwość monitorowania statusów w serwisach takich jak Facebook czy Twitter. Nie zobaczą również reklam zewnętrznych.
Plan PRO Gold (49 dolarów miesięcznie) to dodatkowe możliwości edycji wyglądu firmowego kanału, a PRO Platnium (249 dolarów miesięcznie) pełna kontrola nad komentarzami i transkrypcjami. Wśród pierwszych klientów planów PRO znalazły się firmy takiego jak Dell, Cisco oraz Microsoft.
Slideshare stał się kolejnym serwisem oferującym rozwiązania darmowe dla znacznej większości swoich użytkowników oraz płatne dla wybranych klientów, które zapewnić mają mu stabilność finansową. Czy model freemium jest Państwa zdaniem receptą na sukces tego typu projektów?
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.