Firma Google testuje nową funkcjonalność związaną z wyszukiwaniem informacji – wyniki w wyszukiwarce mają zmieniać się w czasie rzeczywistym, w zależności od tego, jakie słowa wpisywać będzie użytkownik. Bez konieczności kliknięcia przycisku „Szukaj”.
Na nowy rodzaj prezentowania wyników wyszukiwania natknął się Rob Ousbey, konsultant SEO, który przygotował też krótki film (prezentujemy go poniżej). Firma Google potwierdziła, że testuje taką funkcjonalność, ale nie jest pewne czy zostanie ona wprowadzona na stałe.
Prezentacja wyników wyszukiwania w czasie rzeczywistym przypomina mechanizm Spotlight, wyszukiwarki plików wbudowanej w system Mac OS. Szersze wprowadzenie takiej funkcjonalności w wyszukiwarkę Google może być jednak trudne – przede wszystkim z powodu problemów z przepustowością łącz internetowych.
Jeśli Google zdecyduje się na udostępnienie tej funkcji to jak Państwa zdaniem może wpłynąć na branżę SEO i reklam w wyszukiwarkach? Czy będzie miała znaczenie?
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.