W listopadzie b.r., K2 uzyskała status RedDot Advanced Partner potwierdzając w ten sposób unikalny poziom usług związanych z tworzeniem serwisów internetowych dla Klientów agencji.
K2 otrzymując status RedDot Advanced Partner, znalazła się w elitarnym gronie europejskich firm wyróżnionych przez RedDot Solutions za ekspercką wiedzę oraz bogate doświadczenie we wdrażaniu systemu RedDot CMS. K2 w oparciu o ten system, zrealizowała w mijającym roku ponad 30 serwisów internetowych, m.in. dla: PZU Życie, AIG TFI, Peugeot, FujiFilm, US Pharmacia czy URSA, a specjaliści K2 jako pierwsi w Polsce otrzymali indywidualne certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie RedDot CMS.
Aby umożliwić potencjalnym klientom bliższe zapoznanie się z RedDot CMS, K2 we współpracy z polskim oddziałem RedDot Solutions, uruchomiła Centrum Rozwiązań RedDot, pozwalające zainteresowanym firmom na warsztatowe sprawdzenie działających wdrożeń oraz przetestowanie jednego z nich pod kątem zarządzania treścią. Według Tymoteusza Chmielewskiego, Dyrektora IT w K2: 'Nasi specjaliści mają duże doświadczenie szkoleniowe, wypracowaliśmy również szereg gotowych do zastosowania rozwiązań, a forma warsztatów pozwala szybko uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania’.
RedDot CMS to najbardziej uznany markowy system CMS, obecny na polskim rynku. Na całym świecie zostało zrealizowanych około 3600 serwisów w oparciu o ten produkt, co jest niewątpliwie rekordem wśród rozwiązań komercyjnych. Według Janusza Żebrowskiego, Dyrektora Zarządzającego K2: 'Wybór dostawcy systemu CMS miał dla nas charakter strategiczny. Szukaliśmy narzędzia wydajnego i niezależnego od infrastruktury technologicznej naszych klientów. Ważna była dla nas także intuicyjność obsługi oraz ekonomiczność proponowanych systemów. Dzięki wyborowi RedDot CMS, podnieśliśmy jakość i rentowność naszych usług – głównie za sprawą skrócenia czasu produkcji oraz usprawnienia procedur operacyjnych, a także uniknęliśmy wdrażania niesprawdzonych i ryzykownych rozwiązań’.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.