Nowy serwis internetowy Pasazer.com na bieżąco informuje o tym, co dzieje się na rynku dostępnych w Polsce i w Europie tanich przewoźników. Na łamach witryny dostępne są informacje o najnowszych promocjach, rozkładach lotów, a także problemach linii – dzięki temu pasażerowie wiedzą, którymi samolotami warto latać, a którymi nie. Od połowy grudnia serwis współpracuje z portalem MediaLink.pl. Współpraca ta zaowocuje rozwojem serwisu Pasazer.com w I kw. 2005 roku.
– Przygotowania do uruchomienia serwisu Pasazer.com rozpoczęły się na początku 2004 roku, kiedy na polski rynek zaczęli z impetem wchodzić tani przewoźnicy – mówi Paweł Cybulak, koordynator projektu Pasazer.com. – Chcemy informować o tym, którą linię lotniczą warto wybrać, która z linii ma obecnie najlepszą ofertę promocyjną i co czeka pasażerów, jeśli wybiorą danego przewoźnika. Jesteśmy lekiem na tanie przeloty – dodaje.
Obecnie na łamach serwisu znaleźć można rozkłady lotów wszystkich dostępnych na polskim rynku linii lotniczych oraz bieżące informacje na temat ich działalności. Na stronie dostępne są również informacje niezbędne w podróży lotniczej – przewodniki po miastach, ubezpieczenia oraz to gdzie i jak wynająć samochód.
Użytkownicy mają także dostęp do bazy aktualnych promocji, a także na bieżąco aktualizowanych informacji o polskich lotniskach Na stronie Pasazer.com (www.pasazer.com) znajduje się również newsletter – to opcja dobra dla tych, którzy nie mają czasu aby odwiedzać Pasażera codziennie.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z serwism Pasazer.com ze względu na zainteresowanie naszych czytelników, pracowników mediów, reklamy i telekomunikacji, ludzi z wyższym i średnim wykształceniem, podróżami lotniczymi. Samolot to idealny środek lokomocji na np. delegację. Obecnie współpraca ogranicza się do przeprowadzenia na łamach MediaLink.pl kampanii bannerowej, jednak w pierwszym kwartale przyszłego roku zostanie rozszerzona o kolejne pola – mówi Piotr Witkowski, redaktor naczelny portalu MediaLink.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.