Pół roku bez opłat i trzy miesiące na próbę – to nowa oferta pakietów telewizyjnych, którą wprowadziła Telekomunikacja Polska.
Mogą z niej skorzystać wszyscy klienci, którzy zamówią Neostradę z telewizją lub przedłużą umowę i jednocześnie zdecydują się na dodatkowy pakiet programów telewizyjnych. TP obniżyła też ceny wybranych pakietów. Średni miesięczny koszt najbogatszego z nich – L+HBO+Orange Sport – wynosi 45 zł.
Najbardziej korzystna jest oferta przy umowie na 24 miesiące – klient ogląda wybrany pakiet przez pół roku za darmo, a przez pierwsze 3 miesiące korzysta z niego na próbę. Oznacza to, że w tym czasie może z niego zrezygnować bez konsekwencji. Przy umowie na 12 miesięcy, klienci mogą oglądać wybrany pakiet bezpłatnie przez pierwsze 2 miesiące, a okres „na próbę” wynosi 1 miesiąc.
Ponadto, wszyscy klienci, którzy w promocji zamówią jeden z niższych pakietów, otrzymają dodatkowo na próbę darmowy dostęp do kanałów znajdujących się w bogatszym pakiecie L. Z kolei klienci, którzy nie wykupią pakietu HD (FOX Life HD, Nat Geo Wild HD, MTVNHD, Eurosport HD, Eurosport 2 HD oraz TVP HD), otrzymają go od TP na miesiąc bezpłatnie.
W nowej promocji TP obniżyła również ceny pakietów – cennik na: techcity.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.