Serwis Finansowy Money.pl uruchomił wspólnie z nowym partnerem – Siemens Finance Sp. z o. o. nową ofertę produktów finansowych w ramach Platformy Transakcyjnej Money.DIRECT (http://Direct.Money.pl). Dzięki tej współpracy, produkt Auto le@sing poszerzył gamę usług leasingowych udostępnionych użytkownikom na platformie Money.DIRECT.
Nowa oferta daje nie tylko możliwość zapoznania się użytkownikowi ze szczegółowym zakresem usług leasingowych Siemens Finance, ale także umożliwia dokonanie za pomocą dostępnego kalkulatora pomocnych obliczeń. Poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza zainteresowany internauta może również złożyć zapytanie ofertowe bezpośrednio do oddziału Siemens Finance.
Siemens Finance jest drugą firmą leasingową z jaką współpracuje Money.pl w zakresie pośrednictwa usług leasingowych w Internecie. W ubiegłym roku serwis Money.pl jako pierwszy w Polsce zaoferował w sieci ofertę leasingową BZ WBK Finanse & Leasing S.A.
Nawiązanie współpracy z Siemens Finance traktowany jest jako rozwój strategii zmierzającej do zaoferowania produktów i usług wykraczających poza sferę zainteresowania indywidualnego klienta.
http://www.Money.pl
http://Direct.Money.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.