Na podstawie umowy z wytwórnią SP Records stworzony przez INTERIA.PL sklep z muzyką online (melo.pl) wzbogacił się o kolejne nagrania. Dzięki nawiązanej współpracy w MELO.PL przybyło 46 nowych płyt, czyli około 700 utworów.
Począwszy od 7 stycznia 2005 r. w MELO.PL dostępna jest prawie cała dyskografia Kazika Staszewskiego. MELO.PL sprzedaje zarówno płyty solowe tego artysty, jak i nagrane przez jego zespoły. Do nabycia są dokonania Kazika Staszewskiego we wszystkich jego wcieleniach, takich jak Kazik, Kaenżet, Kazik na Żywo, El Dupa czy Kult.
Pojedynczo można nabywać utwory z płyty ’12 groszy’. Pozostałe wydawnictwa, w tym także ostatni dwupłytowy album 'Czterdziesty pierwszy’, dostępne są tylko w całości, ale za to w bardzo atrakcyjnych cenach (już od 19,99 zł).
Oprócz nagrań Kazika Staszewskiego w MELO.PL pojawiły się ostatnio nagrania takich formacji jak: Kaliber 44, Pidżama Porno, Abra dAb, Gang Olsena (wraz z ich najnowszą płytą, na której gościnnie wystąpił Krzysztof Krawczyk) i Magdy Steczkowskiej z zespołem Indigo.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.