Wyszukiwarka zasobów internetowych Gooru.pl zakończyła rok 2004 wzrostem popularności o 250 % osiągając w listopadzie poziom 351 tys. Najlepszym miesiącem był grudzień zeszłego roku, w którym wyszukiwarka zanotowała 3,4 mln odsłon miesięcznie. Rekordowym dniem był 15 grudnia 2004, w którym Gooru.pl zanotował 133 tys. odsłon.
Szczególnie nas cieszy – powiedział Rafał Wysocki Doradca Zarządu ds. Mediów Panoramy Internetu – tak wysoki wzrost ilości stałych użytkowników. Oznacza to wzrastającą popularność naszego produktu. Szczególnie istotny jest fakt, że Gooru.pl jako stosunkowo młody produkt na rynku dorobił się już tak znaczącej liczby internautów, którzy przekonali się do niej i wykorzystują z jej możliwości.
Gooru.pl indeksuje ponad 27 mln stron polskich stron internetowych – w tym z domen ( org, net, com, itp. ). Wyszukiwarka przeszukuje ponad 3 miliony zindeksowanych grafik oraz 160 tysięcy ogłoszeń drobnych i ofert handlowych.
Użytkownicy GooruShop mają dostęp do ponad 100 tys. ofert i produktów. Gooru.pl posiada również jeden z najpełniejszych katalogów zasobów www w polskim internecie. Ponadto sama wyszukiwarka posiada wiele funkcjonalności niedostępnych w innych produktach tego typu (kursy walut, prognozę pogody, kalkulator, numery kierunkowe czy imieniny).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.