To już ósme urodziny 'Pulsu Biznesu', którego wydawcą jest spółka Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o. należąca do szwedzkiego koncernu medialnego Bonnier AB.
Jak mówi prezes spółki Waldemar Tevnell miniony rok okazał się najlepszy w historii wydawnictwa. Stało się tak mimo dużych kosztów inwestycji w internet (nowy CMS) i nowe systemy informatyczne obsługi klienta. Dodaje, że firma zamknie rok zyskiem na poziomie około 1,5 mln złotych.
Zdaniem Prezesa osiągnięcie takiego wyniku było możliwe dzięki zwiększeniu sprzedaży 'Pulsu Biznesu' (do około 25 tys. egz. dziennie). Pod koniec roku tytuł był jednym z trzech dzienników w Polsce, któremu się to udało (dane ZKDP: porównanie XI 2004 do XI 2003). Średnio 120 tys. czytelników co dzień sięga po 'Puls Biznesu'. Na przestrzeni roku znacznie wzrosła także ilość unikalnych użytkowników i odsłon na portalu wydawnictwa www.pulsbiznesu.pl. W grudniu na serwisie odnotowano rekordową liczbę prawie 160 tysięcy użytkowników (dane Gemius Traffic). Z kolei biuro reklamy może pochwalić się ponad 20-procentowym przyrostem wpływów ze sprzedaży reklam (dane Export Monitor) – to wynik znacznie powyżej średniej dla rynku.
Wydawca w 2004 r. zorganizował niemal pół setki seminariów i konferencji dla środowiska biznesowego. Cechowała je rozmaitość: od spotkań galowych Gazel Biznesu, przez bardziej branżowe i tematyczne, poświęcone problemom energetyki, transportu i logistyki, informatyki etc. – aż po cykl spotkań 'Z Pulsem na giełdę' (dla firm planujących debiut giełdowy). Zdaniem Tevnella dużym sukcesem zakończyła się konferencja z udziałem byłego wiceprezydenta USA Ala Gore’a z przedstawicielami firm z branży IT, działającymi w Polsce. Na potęgę wyrosły Gazele Biznesu: nasz ranking najdynamiczniej rozwijających się średnich firm objął już 2000 uczestników. Ta działalność jak dodaje Prezes Tevnell będzie dalej rozwijana, a osiągnięciu jeszcze lepszych wyników mając służyć zmiany w strukturze wydawnictwa. Od stycznia br. wyodrębniono z działu marketingu dział konferencyjny.
Sam 'Puls Biznesu' znalazł się w gronie pięciu najlepiej zaprojektowanych gazet świata, w konkursie prestiżowej amerykańskiej organizacji Society form News Design. Ponadto został trzykrotnie wyróżniony w rywalizacji 300 pism o European Newspaper Award. W kraju dziennik został nagrodzony w konkursach Grand Front oraz Chimera. Wyróżnienia w różnych konkursach otrzymali także dziennikarze 'Pulsu Biznesu' m.in. Katarzyna Kozińska, Wojciech Surmacz, Jarosław Królak i Jacek Zalewski.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.