Yahoo wdraża nowe funkcjonalności do swojej wyszukiwarki. Wszystko po to, by korzystanie z niej miało być bardziej intuicyjne i nowoczesne.
Jedna z kluczowych zmian w wyszukiwarce to „moduł harmonijkowy” na szczycie listy wyników wyszukiwania (jak na grafice poniżej). Moduł umożliwia dostęp do artykułów na dany temat, grafik, komunikatów z serwisu Twitter, materiałów wideo – w zależności od typu zapytania jakie zostanie wpisane (np. wideo zapowiedź filmu, kiedy wpiszemy jego nazwę, teledyski dla zespołów itd.). Wyszukiwarka podpowie nam również tematy pokrewne – np. fanom zespołu Metallica zasugeruje sprawdzenie haseł: Slayer, Megadeth, Iron Maiden.
Shashi Seth, wiceprezes Yahoo odpowiedzialny za wyszukiwarkę przekonuje, że firma nie ma konkretnych planów na działania reklamowe w module, ale nie wyklucza wprowadzenia takiej oferty w przyszłości.
Odświeżona została również wyszukiwarka grafik. Dodano pokazy slajdów do wybranych zapytań, pochodzące z serwisu Flickr i innych platform Yahoo. Przykład przedstawiamy poniżej.
Użytkownicy, którzy podepną pod Yahoo swoje konto z Facebook’a będą mogli zobaczyć również odpowiednie albumy zdjęć pochodzące od ich znajomych z serwisu społecznościowego. Odświeżenia doczekał się również wygląd wyszukiwarki pod przeglądarkami smartfonów.
Jak podobają się Państwu zmiany wprowadzone przez Yahoo? Czy na tle konkurencji – choćby Bing i Google – są wystarczające by uzyskać miano lidera innowacyjności?
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.