eGospodarka.pl – praktyczny poradnik Internetu dla małych i średnich firm uruchomił nowy serwis informacyjny poświęcony przetargom publicznym. Na stronach serwisu znajdują się aktualne informacje o przetargach w całej sferze publicznej a także akty prawne regulujące tę kwestię.
Rola zamówień publicznych jest dość istotna, przejrzystość gospodarowania środkami publicznymi należy bowiem do fundamentów demokratycznego, praworządnego państwa. System zamówień ma na celu racjonalne dysponowanie i wydatkowanie funduszy zgodnie z europejskimi wzorcami i kryteriami. Poprawieniu przejrzystości gospodarowania finansami publicznymi służy popularyzacja i upowszechnianie informacji o przetargach publicznych.
Serwis przetargi.Gospodarka.pl zawiera informacje niezbędne małym i średnim przedsiębiorstwom pragnącym uczestniczyć w publicznych przetargach. Serwis podaje aktualne informacje o ogłaszanych w całej Polsce przetargach, w podziale na miasta, branże, rodzaje postępowań przetargowych. Zintegrowana z serwisem wyszukiwarka pozwala na szybkie i sprawne odnalezienie zamówienia z określonej miejscowości, branży czy określonego rodzaju zamawianej usługi lub towaru.
– Ogłoszenia o przetargach pojawiają się na internetowych stronach urzędów centralnych i samorządowych. Jednostki ogłaszające przetargi są zobowiązane do przekazywania ich Urzędowi Zamówień Publicznych, który dysponuje najbardziej aktualną i najpełniejszą bazą zamawianych przez instytucje publiczne usług i towarów. Obecnie informacje o zamówieniach publicznych można przeglądać również w naszym serwisie – mówi Beata Szkodzin, wydawca eGospodarka.pl.
W serwisie znajdują się również informacje o aktach prawnych regulujących zagadnienia zamówień publicznych. Dostępny jest również Wspólny Słownik Zamówień – unijny system klasyfikacji towarów i usług, pozwalający na łatwe odnalezienie i zidentyfikowanie każdego rodzaj usług lub towarów, którymi zainteresowany jest potencjalny uczestnik przetargu.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.