Serwis aukcyjny Świstak zmienił zasady funkcjonowania Programu Partnerskiego. Od poniedziałku każdy jego uczestnik może stworzyć własną wersję Świstaka – zmieniając kolorystykę, dodając nagłówek i stopkę oraz promując tam tylko wybrane aukcje. Dzięki temu narzędziu możliwe jest więc stworzenie własnego systemu aukcyjnego zawierające tylko aukcje jednego sprzedawcy lub z wybranej tematyki.
Program Partnerski oferowany przez Świstaka został przygotowany z myślą o tych serwisach, które chciałyby zaoferować swoim użytkownikom darmową i przyjazną platformę aukcyjną, a jednocześnie nie są w stanie przygotować go samodzielnie. Wykorzystanie w tym celu możliwości i doświadczenia Świstaka pozwala w krótkim czasie zaoferować spersonalizowany moduł handlowy na dowolnej stronie.
Dodatkową zaletą Programu Partnerskiego jest możliwość uzyskiwania dochodów z wpłat dokonywanych w przyszłości przez poleconych użytkowników (każda osoba zarejestrowana dzięki utworzonemu subserwisowi staje się 'poleconą’).
Przykład wdrożenia nowej wersji Programu Partnerskiego serwisu Świstak dostępny jest np. pod adresami: http://igsm.swistak.pl/ oraz http://beauty.swistak.pl/.
Świstak to obecnie drugi pod względem popularności serwis aukcyjny w Polsce. W najnowszym badaniu Megapanel PBI/Gemius (październik 2004) miał 245 tys. unikalnych użytkowników, a w chwili obecnej notuje ponad 320 tys. UU miesięcznie.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.