Liczba zarejestrowanych profili użytkowników serwisu Sympatia.onet.pl przekroczyła jeden milion. Sympatia to największy i najpopularniejszy serwis randkowy w polskim internecie. Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, z października 2004, spośród wszystkich polskich internautów – użytkowników 17 najpopularniejszych serwisów randkowych, połowa korzysta z serwisu Sympatia.onet.pl.
Każdy użytkownik znajdzie na stronach Sympatii wywiady, quizy i konkursy, wiele praktycznych porad dotyczących korzystania z serwisu albo sposobów wyszukiwania i utrzymywania kontaktów w Sieci. Można zapoznać się z bieżąco aktualizowanymi opiniami i komentarzami użytkowników oraz informacjami o organizowanych spotkaniach.
Do kontaktu z innymi użytkownikami serwisu wykorzystywany jest system wewnętrznej poczty, który stwarza także możliwość prowadzenia rozmów za pośrednictwem komunikatów SMS. Zarejestrowani użytkownicy mogą prowadzić własny dziennik internetowy (blog).
Sympatia oferuje profesjonalne wsparcie on- oraz off-line. Przez całą dobę na Sympatii czuwają SOP-owie (Sympatyczni OPiekunowie), dbający o najwyższą jakość usług i prowadzący bieżącą korespondencję z użytkownikami. Dodatkowo w serwisie można znaleźć rozbudowywany dział pomocy i porad.
O pozycji Sympatii w polskim internecie świadczą wymowne statystyki: internauci spędzają na niej 54 proc. swojego czasu, podczas gdy dwóm następnym w rankingu czasu e-randkom: o2 oraz Interii, poświęcają już jedynie po 15 proc.
Miesięcznie dokonuje się tu 140 mln odsłon: najbliższy w rankingu konkurent notuje ich 25 mln (o2), kolejny 22 mln (Interia) a czwarty 12 mln odsłon (Wirtualna Polska).
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.