NewMedia Labs przygotowało ciekawą opcję dla wszystkich zainteresowanych reklamą w Internecie: teraz każdy może przetestować AdReport za darmo.
AdReport to badanie reklamy displayowej, jest ono prowadzone nieustannie od siedmiu lat i aktualizowane w czasie rzeczywistym (dziennie pojawia się w nim co najmniej kilkadziesiąt nowych kampanii). Aktualnie AdReport obejmuje monitoringiem ponad 2100 witryn.
AdReport zapewnia stały dostęp online do wszystkich danych, które dostępne są także w formie gotowych do pobrania raportów. Możliwe jest również zamówienie powiadomień mailowych, prezentujących wybrany wcześniej zakres informacji. Każda kampania jest opisywana takimi parametrami jak produkt, marka, forma reklamowa i miejsce emisji. Wszystko to opatrzone jest screenshotami i kreacjami Flash, dzięki czemu obraz kampanii jest pełny. W najbliższych planach do narzędzia ma zostać włączona opcja monitu reklam Google oraz estymacji kosztów kampanii prezentowanych w raportach.
„Stały dostęp do bazy on-line AdReportu to dla wydawców internetowych możliwość podpatrywania ich konkurencji, jak i przede wszystkim możliwość śledzenia i analizowania działań reklamodawców z wybranej branży, a więc ich potencjalnych klientów. Informacje o działaniach podejmowanych przez nich w Internecie są niezbędne podczas budowania oferty reklamowej serwisu i planowania źródeł przychodu” – mówi Grzegorz Sułkowski Prezes Zarządu NewMedia Labs.
Od momentu debiutu w 2003 roku AdReport jest nieustannie rozwijany: możliwość darmowego wypróbowania badania to jedna z ostatnio wprowadzonych funkcji.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.