NetSprint rozpoczął sprzedaż swojego autorskiego systemu monitorującego media społecznościowe (Facebook, Twitter, fora i blogi) – NewsPoint Social Media – na kolejnym rynku zagranicznym. Lokalnym partnerem jest norweska firma monitorująca media, Opoint AS.
Na mocy podpisanej umowy NetSprint umożliwi Opoint dystrybucję produktu NewsPoint Social Media pod własną nazwą Opoint Soziale Medier do klientów pośrednich i użytkowników końcowych w Norwegii. Dotychczas firma Opoint korzystała z darmowych rozwiązań przeszukujących blogi.
Norwegia to drugi rynek zagraniczny, na którym będzie sprzedawane rozwiązanie NewsPoint Social Media. Pierwszym był rynek litewski, na którym NewsPoint Social Media jest dostępny od czerwca b.r.
„Najistotniejszym argumentem za wyborem NewsPoint Social Media były możliwość przeszukiwania wszystkich najważniejszych mediów społecznościowych, elastyczność rozwiązania, oraz dalsze perspektywy rozwoju aplikacji w oparciu o wymagania rynku norweskiego” – mówi Terje Andersen, CFO Opoint AS. „Kolejnym argumentem za tym wyborem były również doskonałe doświadczenia płynące z wieloletniej współpracy z NetSprint.” – dodał.
Aplikacja NewsPoint Social Media została przystosowana do specyfiki języka norweskiego i monitoruje obecnie treści ze stron na Facebooku, norweskie wpisy z Twittera, blogów (w tym blogów z najpopularniejszego w Norwegii serwisu blogg.no) oraz najpopularniejszych norweskich serwisów skupiających liczne fora (między innymi diskusjon.no). W rozwiązaniu zastosowano specjalny algorytm do rozpoznawania postów w języku norweskim. Oprócz dostarczenia aplikacji, NetSprint.pl będzie zajmował się również jej utrzymaniem i serwisem oraz pracami rozwojowymi. Firma planuje poszerzać listę monitorowanych serwisów oraz rozwijać algorytmy służące usprawnieniom procesu pobierania danych oraz ich analizy.
„Naszym strategicznym celem jest aby klienci mieli możliwość monitorowania w jednym miejscu całego kontentu tworzonego przez użytkowników i jednocześnie wszystkie informacje dostawali jak najszybciej. Nasz algorytm jest uniwersalny i dlatego umożliwia nam detekcję oraz pobieranie treści z social media na dowolnych innych rynkach. Cieszymy się, że NewsPoint Social Media spotyka się z żywym odzewem poza Polską” – dodaje Artur Banach, CEO NetSprint.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.